Slippide ehitus
Paatide vettelaskmine on sageli veekogudes probleemiks, masinad kipuvad kaldaliiva kinni jääma, kaldavesi on liiga madal või on kallas tehnika kandmiseks liiga pehme. Nende probleemide lahendamiseks oleme välja töötanud erinevad slipilahendused ehk kaldalt vette nimevad kaldteed.
Üheks võimaluseks on luua kapitaalne betoonist slipp. Tegemist on pigem ühiskondlikele objektidele sobiva avalikuks kasutamiseks mõeldud lahendusega. Betoonist lahendus võimaldab ka nt Pääseameti tehnikal oma paate vette lasta, samuti on võimalik ka suuremate aluste dokkimine kummipontoonide abil. Slipi laius ja pikkus sõltub kohapealsetest oludest, meie poolt tavaliselt rajatavad lahendused on 4 m laiust ning 12m pikkust (6 slipiplaati).
Teiseks võimaluseks on soetada täpselt enda paadile sobiv slipp kas metallist või puidust. Tegemist on sisuliselt raudteega, millel on vanker, kuhu omakorda aetakse veealus. Puidust slippide puhul on kasutusel üldjuhul lahendused, kus paat liigub slipitugedel veeredes kaldale.
Slipiplaadi mõõdud 3,98×1,98×0,15 m
Teljekoormus 9000 kg.
Harjatud pealispind.
Slipp sobib tueltõrjeautole.
Saab paigaldada merre.
Slipiplaadid ühendatakse omavahel metallplaatidega, et vältida plaatide omavahelist hilisemat nihkumist.
Montaaži juhised antakse vastavalt oludele.
Plaate saab omavahel ühendada erineva mustriga.
Projekteerijale joonised olemas.
Toodame ja paigaldame üle Eesti.